Mecz pożegnalny - formularz rejestracyjny

Mecz pożegnalny - formularz rejestracyjny

Zgłaszam się na wydarzenie:
Dane do wystawienia faktury
Klauzula informacyjna
Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych przez organizatorów, a także na publikację zdjęć i video, wykonanych podczas spotkania.

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa z siedzibą w Warszawie (00-844), przy ulicy Grzybowskiej 87 („Administrator”).
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy kontaktować się z Administratorem na adres email: rodo@ahk.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu:
− podjęcia na Pani/Pana żądanie działań zmierzających do realizacji umowy o uczestnictwo w konferencji/spotkaniu (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
− realizacji przez Administratora obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty dostarczające i utrzymujące infrastrukturę IT, podmioty pośredniczące w organizacji lub współorganizujące wydarzenie, kontrahenci świadczący usługi na zlecenie Administratora oraz podmioty powiązane organizacyjnie z Administratorem w tym w szczególności DIHK (Deutscher Industrie- und Handelskammertag).
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku od momentu zakończenia się wydarzenia lub w terminach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
6. Ma Pani/Pan prawo żądania: dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych, jak również prawo do zgłoszenia sprzeciwu.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla ochrony danych osobowych.
8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości udziału w wydarzeniu.
________________________________________________________________
Zaproszenie jest skierowane do przedstawicieli firm członkowskich AHK Polska. Po upływie terminu rejestracji (09.08.2024 r.) otrzymają Państwo potwierdzenie udziału w wydarzeniu na podany adres e-mail. Po otrzymaniu tego potwierdzenia uczestnik ma możliwość bezpłatnego pisemnego anulowania swojego udziału w terminie do 13.08.2024. Płatność może zostać dokonana wyłącznie przelewem bankowym na podstawie faktury pro forma wystawionej po potwierdzeniu uczestnictwa. Faktura zostanie wystawiona na wskazaną firmę/instytucję. Nie ma możliwości wystawiania faktur na osoby prywatne. Płatność w ciągu 7 dni od wystawienia faktury. Realizacja wydarzenia jest uzależniona od osiągnięcia wymaganej minimalnej liczby 20 uczestników do 09.08.2024. Jeżeli nie zostanie osiągnięta minimalnej ilości uczestników Izba zastrzega sobie prawo do odwołania oferty.