Księgowa/-y/ Pracownik działu handlowego

Naszym Klientem jest niemiecka firma działająca w branży substratów torfowych. Doskonała jakość oferowanych produktów, innowacyjność i zrównoważony rozwój to cechy wyróżniające firmę i czyniące z niej lidera na rynku światowym.

Aby wesprzeć rozwój i wizję zielonej planety, poszukujemy do polskiego zespołu zaangażowanego Kandydata na stanowisko:

Księgowa/-y/ Pracownik działu handlowego – (20-25h/tydzień)

Miejsce pracy: Milanówek/

Zakres zadań:

  • Wsparcie dla księgowości finansowej i majątkowej spółki handlowej w Polsce
  • Rejestrowanie transakcji handlowych na prawidłowych kontach księgowych
  • Wystawianie faktur wychodzących
  • Tworzenie i przetwarzanie zamówień do dostawców usług logistycznych
  • Obsługa faktur przychodzących
  • Osoba kontaktowa dla spedytorów i zewnętrznych dostawców usług

Oczekiwania:

  • Wykształcenie ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie finansów/księgowości ew. w logistyce
  • Co najmniej dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie
  • Niezależny i niezawodny sposób pracy, elastyczność i umiejętność pracy w zespole
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i rzetelność
  • Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi MS Office, znajomość SAP będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:                                            

  • Umowa o pracę na czas nieokreślony w innowacyjnej i międzynarodowej grupie firm
  • Adekwatne wynagrodzenie
  • Indywidualne możliwości rozwoju
  • Płaska hierarchia i krótkie kanały komunikacji
  • Przyjazna atmosfera w zespole

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w języku angielskim lub niemieckim wraz z podaniem numeru referencyjnego EBE/DS/KH/072024 na adres aplikacja(@ahk.pl wraz z poniższą klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Polsko Niemiecką Izbę Przemysłowo Handlową, zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych jakich Pracodawca może ode mnie żądać na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, na potrzeby przyszłych rekrutacji.

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polsko-Niemiecka Izba PrzemysłowoHandlowa z siedzibą w Warszawie (00-844), przy ulicy Grzybowskiej 87 („Administrator”).

2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy kontaktować się z Administratorem na adres email: rodo@ahk.pl.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w związku z udziałem w procesie rekrutacji prowadzonej na rzecz kontrahentów Administratora, na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz na podstawie zgody wyrażonej w zakresie dobrowolnie podanych przez Pana/Panią danych w związku z uczestnictwem w rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

4. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, dane osobowe mogą być przetwarzane do celu przyszłych rekrutacji.

5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty dostarczające i utrzymujące infrastrukturę IT, podmioty na których rzecz Administrator prowadzi rekrutację, podmioty powiązane organizacyjnie z Administratorem w tym w szczególności DIHK (Deutscher Industrie- und Handelskammertag).

6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia rekrutacji, a następnie zostaną usunięte. W zakresie w jakim udzielono zgody na przyszłe rekrutacje – do czasu wycofania zgody.

7. Ma Pani/Pan prawo żądania: dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych jak również prawo do zgłoszenia sprzeciwu.

8. Może Pani/Pan w każdym momencie cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

9. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla ochrony danych osobowych.

10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.