Rekrutacja do klasy patronackiej

Marketing kształcenia zawodowego

Kształcenie zawodowe w firmie? Świetny pomysł! Tylko… skąd wziąć uczniów? Jak przekonać młodych ludzi do szkół branżowych i postawienia na zawodowstwo? Jak przeprowadzić udany nabór do klasy pod patronatem Twojej firmy? Jak zbudować wizerunek przedsiębiorstwa, jako ciekawego miejsca do nauki i pracy? Jeżeli szukasz odpowiedzi na te pytania – jesteśmy do Twojej dyspozycji!

© Canva

Projekty graficzne

Potrzebujesz pomocy w przygotowaniu ulotki, plakatu lub innych materiałów promocyjnych? Pomożemy stworzyć koncepcję, teksty i zlecimy pracę sprawdzonemu grafikowi. O kontakt z drukarnią też nie musisz się martwić, jesteś w dobrych rękach!

 

Social media

„Jeżeli nie ma Cię na Facebooku, to nie istniejesz” – słyszałeś kiedyś podobną kwestię?
Z naszą pomocą usłyszą o Tobie w Internecie.

Media lokalne

Lokalne portale internetowe, radio i prasa w dalszym ciągu pozostają ważnym źródłem informacji o wydarzeniach w danym mieście. Przygotujemy informację prasową, artykuł sponsorowany, wywiad albo reklamę.

Współpraca z lokalnymi władzami

Pomysł na projekt kształcenia w Twojej firmie już jest, ale trzeba omówić to na poziomie administracyjnym? Z chęcią włączymy się w rozmowy i negocjacje z lokalnymi władzami, przedstawimy korzyści płynące z kształcenia zakładowego i sprawimy, że współpraca na linii firma – administracja będzie owocna i efektywna. 

Spotkania ze szkołami

Kształcenie dualne opiera się na dwóch filarach: szkole i firmie. Jak rozpocząć rozmowy z dyrektorami szkół podstawowych i branżowych? Jak współpracować z doradcami zawodowymi? My wiemy, jak to się robi – możesz liczyć na nasze wsparcie!

Dzień otwartych drzwi

Bezpośrednie spotkania z ósmoklasistami i ich rodzicami to najważniejszy element promocji kształcenia zawodowego i naboru do klasy pod patronatem Twojej firmy. Pomożemy Ci zaplanować i zorganizować dni otwartych drzwi, odwiedzimy razem z Tobą szkołę.

Kształcenie zawodowe: inwestycja, która się opłaca!