Sales Manager – branża techniczna

Naszym Klientem jest notowana na giełdzie firma niemiecka, specjalista w zakresie efektywnego rozwoju i produkcji zaawansowanych systemów połączeń i węży. Wieloletnie doświadczenie w przetwarzaniu tworzyw polimerowych i tkanin high-tech wyróżnia ją we wszystkich zagadnieniach związanych z wężami i systemami połączeń. Dzięki lokalizacjom w Niemczech i za granicą oraz szerokiemu zespołowi handlowemu firma gwarantuje bliskość do klientów na całym świecie. Wyjątkowa jakość produktów i zawsze partnerskie relacje z klientami są jednym z priorytetów dla firmyy. Dział sprzedaży, inżynierowie i technicy ściśle ze sobą współpracują. W efekcie, oferowane są produkty od standardowych po nietypowe rozwiązania, dostosowane do potrzeb klienta.
W związku z rozwojem firmy w Polsce poszukujemy dla naszego Klienta doświadczonego Kandydata na stanowisko:
Sales Manager – branża techniczna
Miejsce pracy: cała Polska
Zadania:
- Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji biznesowych z nowymi klientami
- Utrzymywanie kontaktów z obecnymi partnerami i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Prowadzenie rozmów sprzedażowych
- Monitorowanie rynku
- Przygotowywanie ofert handlowych
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Preferowane doświadczenie w branży przetwórstwa tworzyw sztucznych, chemicznej, pneumatycznej
- Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży w terenie B2B
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, lub niemieckiego
- Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
- Silna osobowość, rozwinięte umiejętności komunikacyjne i sprzedażowe
- Wysoki poziom motywacji i zaangażowania,
- Samodzielność i dobra organizacja pracy
- Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych na terenie Polski ( 3 dni w terenie, 2 dni praca home office)
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie
- Pełne wyzwań zadania w średniej wielkości firmie, działającej na arenie międzynarodowej,z płaską hierarchią, krótkimi procesami decyzyjnymi i swobodą rozwoju osobistego.
- Wynagrodzenie zależne od wyników (stała pensja + premie)
- Samochód służbowy również do użytku prywatnego
- Szkolenia w Niemczech
- Niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon komórkowy)
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji w języku niemieckim lub angielskim wraz z poniższymi klauzulami na adres: aplikacja(at)ahk.pl z powołaniem się na numer referencyjny EBE/DS/MS/022025 wraz z poniższą klauzulą.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Polsko Niemiecką Izbę Przemysłowo Handlową, zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych jakich Pracodawca może ode mnie żądać na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, na potrzeby przyszłych rekrutacji.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polsko-Niemiecka Izba PrzemysłowoHandlowa z siedzibą w Warszawie (00-844), przy ulicy Grzybowskiej 87 („Administrator”).
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy kontaktować się z Administratorem na adres email: rodo@ahk.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w związku z udziałem w procesie rekrutacji prowadzonej na rzecz kontrahentów Administratora, na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz na podstawie zgody wyrażonej w zakresie dobrowolnie podanych przez Pana/Panią danych w związku z uczestnictwem w rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
4. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, dane osobowe mogą być przetwarzane do celu przyszłych rekrutacji.
5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty dostarczające i utrzymujące infrastrukturę IT, podmioty na których rzecz Administrator prowadzi rekrutację, podmioty powiązane organizacyjnie z Administratorem w tym w szczególności DIHK (Deutscher Industrie- und Handelskammertag).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia rekrutacji, a następnie zostaną usunięte. W zakresie w jakim udzielono zgody na przyszłe rekrutacje – do czasu wycofania zgody.
7. Ma Pani/Pan prawo żądania: dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych jak również prawo do zgłoszenia sprzeciwu.
8. Może Pani/Pan w każdym momencie cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla ochrony danych osobowych.
10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.