Wirtualna konsultantka AALIA
Alfavox
Automatyzacja procesów biznesowych w sektorze finansowym – case study jednego z największych banków w Polsce. Praca związana z telefonicznym kontaktem z drugim człowiekiem jest wymagająca z wielu względów. Jednym z nich jest emocjonalność, czyli zaangażowanie się w sprzedaż lub próba zdystansowania się od nieprzyjemnych rozmów. Z tego wynika prawie 22% rotacja na stanowiskach call- -center i działów wsparcia technicznego. To z kolei generuje znaczne koszty po stronie pracodawców i widoczne spadki efektywności. Zastosowanie bota, czyli wirtualnej konsultantki firmy Alfavox to odpowiedź na te wyzwania, jak również doskonały łącznik między firmą a klientem. Wirtualna konsultantka z wzorowym opanowaniem i maksymalnym profesjonalizmem odpowiednio poprowadzi rozmowę z dłużnikiem lub przeprowadzi ankietę satysfakcji. AALIA działa w trybie ciągłym 24h/7, a dialog jest każdorazowo personalizowany na podstawie jej przebiegu. Definiuje i modyfikuje scenariusze rozmowy, dostosowując działanie do konkretnej sytuacji. System 2-krotnie skraca czas obsługi podnosząc tym samym jakość usługi oraz zadowolenie pracownika.
Alfavox już od ponad 17 lat oferuje nowoczesne rozwiązania Customer Experience, które przyspieszają rozwój polskich przedsiębiorstw. Spółka posiada unikalne kompetencje w zakresie projektowania i implementacji systemów informatycznych oraz realizacji zaawansowanych projektów integracyjnych. Z pomocą nowoczesnych rozwiązań technologicznych firma oferuje klientom ciągłość działania bez względu na okoliczności i formę kontaktu.