Key Account Manager – branża kosmetyczna

Nasz klient jest międzynarodową firmą specjalizującą się w opracowywaniu, produkcji i dystrybucji wyrobów kosmetycznych. W związku z ekspansją na rynek polski i rozwojem rynku, poszukujemy dla naszego klienta zmotywowanego Kandydata na stanowisko:
Key Account Manager – branża kosmetyczna
Zadania:
- Będziesz brać udział we wprowadzeniu marki produktów kosmetycznych na rynek polski
- W ramach zarządzania klientami, będziesz odpowiedzialny za opiekę i budowanie długoterminowych relacji z nimi działając jako aktywny lider i zapewniając udane negocjacje oraz wdrażanie wyników tych negocjacji
- Do Twoich zadań będzie należeć również analiza rynku, identyfikacja potencjału biznesowego, tworzenie planów biznesowych dla klientów i pozyskiwanie nowych partnerów, a także zapewnienie konkurencyjnego portfolio produktów i usług
- Będziesz przygotowywał istotne dla sprzedaży miesięczne/kwartalne i roczne sprawozdania ze wskaźnikami KPI, opracowywał konkretne mierniki sprzedaży i przejmiesz odpowiedzialność za sprzedaż i jej planowanie
- Dodatkowo zajmiesz się opracowaniem i wdrożeniem pomysłów na działania promujące sprzedaż u klientów
- Co pewien czas będziesz odwiedzał klientów w ich lokalizacjach
Oczekiwania:
- Posiadasz wykształcenie wyższe ekonomiczne lub porównywalne kwalifikacje oraz udokumentowane doświadczenie zawodowe w sprzedaży lub marketingu
- Masz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży na rynku polskim na podobnym stanowisku, najchętniej w branży kosmetyków lub FMCG oraz dobrą sieć kontaktów w polskim handlu detalicznym
- Posiadasz co najmniej dobrą znajomość biznesowego języka angielskiego (częste kontakty z centralą firmy), znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- Posiadasz doskonałe umiejętności analityczne, koncepcyjne oraz negocjacyjne, a także ustrukturyzowany i zorientowany na wyniki sposób pracy
- Lubisz nowe wyzwania i zawsze podchodzisz do nich z motywacją i ciekawością
- Masz empatyczną i dynamiczną osobowość, pracujesz w sposób zorientowany na cel, elastyczny i niezależny oraz lubisz komunikować się z różnymi grupami docelowymi
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- Specjalistyczne szkolenie wdrożeniowe
- Biuro pracy w Warszawie oraz osoba wspierająca pracę biura
- Intersujące wynagrodzenie
- Elastyczne godziny pracy
- 30 dni urlopu
- Zróżnicowany zakres zadań
- Możliwość aktywnego kształtowania przyszłości marki firmy na rynku polskim
- Bycie częścią dynamicznego zespołu i rozwijającej się firmy
Zainteresowaliśmy Cię naszą ofertą? Zapraszamy do przesłania aplikacji w języku niemieckim lub angielskim z podaniem numeru referencyjnego EBE/DS/KAM/032025 na adres aplikacja(at)ahk.pl wraz z poniższą klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Polsko Niemiecką Izbę Przemysłowo Handlową, zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych jakich Pracodawca może ode mnie żądać na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, na potrzeby przyszłych rekrutacji.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polsko-Niemiecka Izba PrzemysłowoHandlowa z siedzibą w Warszawie (00-844), przy ulicy Grzybowskiej 87 („Administrator”).
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy kontaktować się z Administratorem na adres email: rodo@ahk.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w związku z udziałem w procesie rekrutacji prowadzonej na rzecz kontrahentów Administratora, na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz na podstawie zgody wyrażonej w zakresie dobrowolnie podanych przez Pana/Panią danych w związku z uczestnictwem w rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
4. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, dane osobowe mogą być przetwarzane do celu przyszłych rekrutacji.
5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty dostarczające i utrzymujące infrastrukturę IT, podmioty na których rzecz Administrator prowadzi rekrutację, podmioty powiązane organizacyjnie z Administratorem w tym w szczególności DIHK (Deutscher Industrie- und Handelskammertag).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia rekrutacji, a następnie zostaną usunięte. W zakresie w jakim udzielono zgody na przyszłe rekrutacje – do czasu wycofania zgody.
7. Ma Pani/Pan prawo żądania: dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych jak również prawo do zgłoszenia sprzeciwu.
8. Może Pani/Pan w każdym momencie cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla ochrony danych osobowych.
10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.