9 izb bilateralnych zaprasza na największe spotkanie networkingowe tej wiosny - International Speed Business Mixer.
W tym roku organizatorami mixera są Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, Belgijska Izba Gospodarcza, Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Francusko-Polska Izba Gospodarcza, Polsko-Hiszpańska Izba Gospodarcza, Niderlandzko-Polska Izba Gospodarcza, Skandynawsko-Polska Izba Gospodarcza, Polsko-Szwajcarska Izba Gospodarcza i Włoska Izba Handlowo-Przemysłowa w Polsce.
W imieniu wszystkich organizujących izb oraz partnerów mamy przyjemność zaprosić Państwa na nadchodzącą edycję International Speed Business Mixera – tym razem w tętniącym życiem Wrocławiu!
Speed Business Mixery cieszą się ogromną popularnością wśród członków izb, oferując dynamiczną i skuteczną platformę networkingową. Ta angażująca formuła daje wyjątkową okazję do nawiązywania nowych kontaktów zawodowych oraz wzmacniania istniejących relacji. Po zakończeniu strukturalnych rund spotkań uczestnicy będą mieli możliwość kontynuowania rozmów w swobodnej atmosferze, delektując się wyśmienitymi przekąskami i napojami.
Wydarzenie obejmuje trzy 20-minutowe sesje, zaplanowane w sposób maksymalizujący efektywność spotkań. Każdy uczestnik zostanie przypisany do grupy liczącej maksymalnie 10 profesjonalistów, gdzie otrzyma dwie minuty na przedstawienie swojej firmy. Po zakończeniu wszystkich prezentacji oraz wymianie wizytówek uczestnicy przejdą do kolejnej grupy zgodnie z indywidualnym harmonogramem.
Szczegóły wydarzenia:
Data: Środa, 2 kwietnia 2025
Miejsce: Wyndham Wrocław Old Town, Świętego Mikołaja 67, 50-127 Wrocław
Godzina: 10:00-13:30
Agenda:
10:00-10:30 – Rejestracja
10:30-10:40 – Oficjalne otwarcie
10:40-11:00 – Panel dyskusyjny
11:00-12:00 – Speed Business Mixer
12:00-13:30 – Networking
Zarejestruj się do środy, 26 marca!
Udział dla firm członkowskich AHK Polska jest bezpłatny (1 osoba na Speed Mixer, druga osoba na koktajl). Cena dla przedstawicieli spoza grona członków wynosi 450 PLN netto.
Informujemy, że rejestracja jest wiążąca.
Zgodnie z regulaminem, jeśli nie złożą Państwo anulacji do 26 marca 2025 i nie przybędą na spotkanie, otrzymają Państwo fakturę w wysokości 250 zł netto - firmy członkowskie i odpowiednio 450 zł netto - firmy nieczłonkowskie.
Regulamin wydarzenia znajduje się w załączeniu.
Nie przegap tej wyjątkowej okazji, aby poszerzyć swoją sieć kontaktów i spotkać profesjonalistów o podobnych zainteresowaniach w inspirującym i produktywnym środowisku. Z niecierpliwością czekamy na Państwa we Wrocławiu!
Zapraszamy!
![[Translate to Polski:] Justyna Młynarz](/fileadmin/_processed_/c/4/csm_Justyna_Mlynarz_1_1_29d48d9989.png)
Justyna Młynarz
Kierownik Biura RegionalnegoRegulamin
Partnerzy




