Po czerwcowym sukcesie szkolenia oraz w odpowiedzi na liczne zapytania o drugi termin informujemy, że powtarzamy szkolenie ze sprawnej i płynnej komunikacji po niemiecku! Zapraszamy osoby, które nie mogły wziąć udziału w czerwcowym terminie oraz wszystkich, którzy chcą polepszyć swoją komunikację po niemiecku.
Sprawna i płynna komunikacja po niemiecku
Szkolenie skierowane jest do osób pracujących w środowisku biznesowym, które chcą doskonalić swoje umiejętności komunikacyjne w języku niemieckim. Zapraszamy pracowników firm międzynarodowych, specjalistów ds. handlu zagranicznego, pracowników centrów obsługi klienta niemieckojęzycznego, agencji pośrednictwa pracy do Niemiec, osoby prowadzące własną działalność gospodarczą lub pracujące jako freelancerzy oraz wszystkie osoby, które mają kontakt z partnerami, klientami lub kolegami z Niemiec lub innych niemieckojęzycznych krajów.
PROGRAM:
I. Moduł:
- Moc naszego głosu.
- Dobry styl w rozmowie telefonicznej - magiczne/drażliwe słowa i zwroty.
- Skoncentrowanie na klienta - przykłady i ćwiczenia.
- Moc pozytywnych sformułowań - przykłady i ćwiczenia.
II. Moduł:
- E-Mail – Jak pisać zrozumiale i elegancko?
- Taktowny i zwięzły styl korespondencji e-mail.
- Zapytania, odpowiedzi, reklamacje, uwagi, oferty - przykłady.
- Przykłady dobrych i nieudanych e-maili.
III. Moduł:
- Rozmowa telefoniczna: zwroty grzecznościowe, formalne i mniej formalne.
- Jak prawidłowo przeliterować po niemiecku?
- Zadawanie pytań.
- Przyznawane racji rozmówcy/prezentowanie odmiennego zdania.
IV Moduł:
- Ćwiczenia na konkretnych przykładach.
- Omawianie ćwiczonych i prezentowanych rozmów telefonicznych.
Magdalena Zaręba
ManagerProgram_06.11.2024
Zgłoszenie_06.11.2024