Region Wrocław
Szkolenia & Warsztaty
Spotkania online/Webcasty
SZKOLENIE ONLINE: Zatrudnianie cudzoziemców - co nowego w 2025 roku?
Język spotkania
polski
Firmy członkowskie AHK Polska:
800 PLN + VAT

Firmy nieczłonkowskie AHK Polska:
1100 PLN + VAT
Początek wydarzenia
24.04.2025 · 09:30
Koniec wydarzenia
24.04.2025 · 14:00
rejestracja

Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, Biuro Regionalne Izby we Wrocławiu wspólnie z firmą doradczą Olesiński i Wspólnicy serdecznie zapraszają na:

Szkolenie O N L I N EZatrudnianie cudzoziemców - co nowego w 2025 roku?,

które odbędzie się dnia 24.04.2025 w godzinach 09:30-14:00. 

 

 

Rok 2025 jest rokiem wielu zmian w prawie migracyjnym. W Sejmie trwają prace nad projektami kilku ustaw, które wspólnie tworzą istotną reformę w zakresie legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców w Polsce.  

Pracodawcy mogą spodziewać się między innymi nowych obowiązków względem pracowników zza granicy oraz organów prowadzących procedury legalizacyjne, zmian w postępowaniach w sprawie zezwoleń na pracę i zezwoleń na pobyt czy też wprowadzenia minimalnego wymiaru czasu pracy dla cudzoziemców. Ustawodawca przewidział także zmiany w zakresie zwolnień od obowiązku legalizacji pracy oraz nowe ograniczenia co do powierzania pracy cudzoziemcom przebywającym w Polsce na podstawie wiz. Zmienią się również przepisy dotyczące kierowania cudzoziemców do pracy tymczasowej. 

Serdecznie zapraszamy na szkolenie, które pomoże Państwu odnaleźć się w tym gąszczu zmian. Podczas szkolenia przybliżymy Państwu założenia projektowanych nowelizacji w zakresie prawa migracyjnego oraz wskażemy, na co powinni zwrócić uwagę pracodawcy.  

Program szkolenia: 

  1. Wprowadzenie. 
  2. Nowe zasady wydawania zezwoleń na pracę. 
  3. Zmiany w systemie wizowym – nowe ograniczenia w zatrudnianiu cudzoziemców. 
  4. Cudzoziemiec jako pracownik tymczasowy. 
  5. Elektronizacja postępowań w sprawie zezwoleń pobytowych i jej znaczenie dla pracodawców. 
  6. Obowiązki pracodawców względem pracownika i organów. 
  7. Na co jeszcze powinni zwrócić uwagę pracodawcy? 
  8. Sesja Q&A. 

 

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. 

Zgłoszenie prosimy przesyłać poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na górze strony do dnia: 18.04.2025

Uwaga! Bezkosztowa rezygnacja wyłącznie pisemnie do dnia 18.04.2025

Po tym terminie obciążymy Państwa pełnymi kosztami uczestnictwa. Do dn. 21.04.2025 uczestnicy otrzymają pisemne potwierdzenie udziału w szkoleniu. AHK Polska zastrzega sobie prawo do zmian w programie szkolenia lub zmiany terminu. Informacja telefoniczna pod numerem: +48 501 92 23 59


Zapraszamy!

Beata Ausbiter-Żuk

Beata Ausbiter-Żuk

Biuro Regionalne Wrocław

Partner

Speaker

Katarzyna Łozińska

LL.M., adwokat, Manager w Olesiński i Wspólnicy sp. k., posiada ponad 10-letnią praktykę zawodową w zakresie obsługi międzynarodowych grup kapitałowych. Bieżące doradztwo z zakresu prawa pracy łączy z byciem liderką w zakresie szeroko pojętego Global Mobility i Immigration Law. Ekspertka w zakresie prawnych i podatkowych aspektów transgranicznego świadczenia pracy i usług. Na co dzień doradza Klientom m.in. w zakresie kompleksowego opracowania i wdrożenia optymalnego modelu oddelegowań i opracowywaniu grupowych polityk oddelegowań. Wspiera w szeroko rozumianym obszarze zatrudniania cudzoziemców oraz legalizacji ich pobytu i pracy, w tym kształtowaniu optymalnych modeli współpracy z cudzoziemcami z UE i spoza UE.

Ewa Pabian

Aplikantka adwokacka, Senior Associate w Olesinski i Wspólnicy sp. k., posiada ponad 5 letnią praktykę zawodową w zakresie obsługi średnich i dużych przedsiębiorców. Wspiera klientów przede wszystkim w zakresie Global Mobility and Immiration Law. Doradza w zakresie zatrudniania cudzoziemców, relokacji pracowników do Polski oraz delegowania pracowników w ramach świadczenia usług - od opracowania optymalnych modeli biznesowych po przeprowadzenie procedur zapewniających legalizację wjazdu, pobytu i pracy w Polsce. Ponadto, na co dzień zajmuje się szeroko rozumianym prawem pracy oraz prawem handlowym i gospodarczym.