Jaki lider sprawdzi się po pandemii? Czy będzie to „cyfrowy”, czy raczej relacyjny szef?
Od wielu lat firmy, korporacje czy doradcy biznesowi poszukują modelu najlepszego lidera – przywódcy – szefa. Czy rzeczywiście istnieje taki zestaw cech, umiejętności, kompetencji i predyspozycji? A może droga awansowania, która doprowadzi każdego na szczyt? Jeśli tak to czy jest to zależne od obecnej rzeczywistości, to znaczy czy ma funkcjonować w czasach pandemii czy raczej po niej? Czy to w ogóle ma znaczenie dla przewodzenia ludziom? Możemy znaleźć w literaturze wiele przykładów i teorii zarówno na potwierdzenie jak i zaprzeczenie powyższych stwierdzeń.
Szkolenie odpowie na te i inne pytania, zapraszając uczestników do głębokiej refleksji oraz na inny poziom samoświadomości.
Awansowanie w obecnej rzeczywistości
• Awans wewnętrzny czy zewnętrzny, jaki model działa?
• Co przesądza o awansie w organizacji?
• Czy kolega może być dobrym szefem?
Lider na czas pandemii
• Jakie kompetencje powinien rozwijać lider w czasie pandemii?
• Czym jest Rezyliencja Menadżera?
• Co to są SOFT POWER?
• Przekonania ograniczające rozwój organizacji
Bycie Przywódczą na zielonej ścieżce
• Zasady kształtujące postawę lidera.
• Przywództwo w zależności od sytuacji może oznaczać „przewodzenie w pierwszej linii” lub „wycofanie się” do tylnych szeregów i pozwolenie dowodzić innym.
• Czym jest model zielonej ścieżki w życiu i organizacji?
Jak kształcić współczesnych liderów?
• Diagnoza swoich osobistych cech jako lidera.
• Określenie swoich ról i obszarów liderstwa.
• Rola Mistrza i Ucznia, a efektywność zadaniowa.
• Kiedy Mistrz ma „dar” do zarządzania ludźmi, kiedy jest rzemieślnikiem.
Prelegenci: Renata GUT, Anna Brzosko
Beata Ausbiter-Żuk
Biuro Regionalne Wrocławinformacje o trenerkach