Jak skutecznie komunikować w trudnych czasach?
Ludzie są na różnych poziomach świadomości i każdy poziom ma „swoją prawdę”, którą wyraża, tak jak umie, w procesie komunikacji.
Czym jest samoświadomość w komunikacji?
ak rozumieć 4 prawa komunikacji, które działają ZAWSZE, nawet jak nie wiemy, że istnieją?
Człowiek nie może nie komunikować. Człowiek zawsze wywiera wpływ i zawsze ulega wpływom. Kto jest odpowiedzialny ostatecznie za skuteczność przekazu komunikacyjnego: nadawca czy odbiorca.
Szkolenie przedstawi nowe paradygmaty komunikacji w świetle współczesnej wiedzy o mózgu człowieka. Zaprezentuje model UMWYSŁ- EMOCJE- CIAŁO- DUCH, jako całościowe podejście do komunikacji werbalnej i pozawerbalnej. Omówimy szczególny rodzaj komunikacji online w zespole pracującym na home office.
PROGRAM
Zasady komunikacji wspierające realizację wspólnych zadań w zespole
- Co jest niezbędne do skutecznej komunikacji w firmie? 4 prawa komunikacji
- Cele komunikacji i bariery komunikacyjne w pracy zespołu online
Indywidualne style komunikowania i sztuka akceptacji innych
- Kiedy mówię, a ty nie słuchasz, czyli jak słuchać ze zrozumieniem?
- Kiedy komunikacja online jest szansą, a kiedy zagrożeniem.
- Jak komunikować tylko USZAMI? Jak „czytać i wysłuchiwać” emocje uszami?
- Sztuka komunikacji BEZ OBRAZU OSOBY i jej komunikacji pozawerbalnej?
Analiza transakcyjna w komunikacji
- Czemu służy analiza transakcyjna. Określenie pozycji: Rodzic, Dziecko, Dorosły
- Jak zachowuje się osoba dorosła i dojrzała komunikacji? Kim jest „Atrapa”?
- Zarządzanie FOCHEM w organizacji zespołu rozproszonego
Szczególny rodzaj komunikacji online w zespole na HO
- Najlepsze praktyki komunikacji w zespole pracującym online i na home office.
- Szanse i zagrożenia komunikacji online. Profilaktyka konfliktów i nieporozumień
Prelegenci: Renata GUT, Anna Brzosko, Katarzyna Mikołajczyk
Beata Ausbiter-Żuk
Biuro Regionalne WrocławAGENDA
ZGŁOSZENIE