Dlaczego linie lotnicze różnicują ceny biletów w zależności od kanałów sprzedaży?
Jaki ma to wpływ na koszty podróży w firmie i jak wygenerować oszczędności w budżetach podróży?
Agenda:
Wprowadzenie
Bogdan Wieczorek, Prezes Zarządu Supertour Lufthansa City Center
Wdrożenie koncepcji nowego kanału dystrybucji NDC przez linie lotnicze członków IATA.
Joanna Wolf, Country Manager IATA Poland
Realizacja koncepcji NDC przez linie Lufthansa Group na rynku polskim.
Frank Wagner – Country Manager Poland, Lufthansa Group
Metody optymalizacji procesu zamawiania podróży i generowania oszczędności w budżetach delegacji służbowych, uwzględniające nowe kanały dystrybucji biletów i technologie online.
Bogdan Wieczorek, Supertour Lufthansa City Center
Jak budować firmową politykę podróży w zakresie rezerwacji hotelowych?
Jakie możliwości oferują współczesne systemy rezerwacyjne?
Rafał Ficek, Rate Hawk
Pytania i podsumowanie
Serwis Członkowski
Zaproszenie_Agenda