Z wprowadzeniem KSeF wiążą się ogromne zmiany w fakturowaniu, które dotyczą wszystkich przedsiębiorców.
Czy Twoja firma jest gotowa na rewolucję w tym zakresie?
Krajowy System e-Faktur to narzędzie umożliwiające wystawianie i udostępnianie faktur ustrukturyzowanych. Od 1 lipca 2024 r. KSeF będzie obowiązkowy dla czynnych podatników VAT. Jak się przygotować do wdrożenia KSeF w organizacji?
Zapraszamy na śniadanie podatkowe, podczas którego eksperci Rödl & Partner omówią praktyczne aspekty wdrożenia KSeF w przedsiębiorstwie.
Spotkanie będzie szczególnie wartościowe dla specjalistów ds. podatków, księgowych, osób odpowiedzialnych za finanse w przedsiębiorstwie oraz za wystawianie i księgowanie faktur.
Agenda:
- Digitalizacja administracji podatkowej, Polska na tle innych państw, cele wprowadzenia zmian
- Jak wygląda KSeF w praktyce? Założenia, funkcjonowanie platformy, struktura nowych wzorów dokumentów, dostępy do platformy, w tym rola administratora
- Elektroniczny obieg dokumentów a KSeF – jak współdziałają?
- Podsumowanie: Jak efektywnie przygotować się do wdrożenia KSeF?
Spotkanie poprowadzą Aneta Bolka, Partner w Rödl & Partner oraz Przemysław Trzaska, doradca podatkowy, Senior Associate w Rödl & Partner.
Notki biograficzne:
Aneta Bolka
Specjalizuje się w bieżącej księgowości finansowej i rozliczeniach podatkowych. Doświadczona w mapowaniu i optymalizacji procesów księgowych dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Reprezentuje klientów w bieżących kontaktach z organami podatkowymi i organami kontroli skarbowej. Sprawuje nadzór nad księgowością wewnętrzną dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Bierze czynny udział we wdrożeniach i dostosowaniu systemów księgowych do obowiązujących przepisów prawno-podatkowych. Posiada certyfikat Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych i Certyfikat Lean Practitioner dla usług. Jest certyfikowanym trenerem 5S.
Profil
Przemysław Trzaska
Specjalista w zakresie doradztwa podatkowego. Zaangażowany w: prowadzenie rozliczeń VAT dla podmiotów krajowych i zagranicznych, sporządzanie opinii podatkowych, prowadzenie szkoleń z zakresu zmian podatkowych. W Rödl & Partner od 2016 r.
Profil
Rödl & Partner to międzynarodowa firma świadcząca zintegrowane usługi profesjonalne w obszarach: audyt, Business Process Outsourcing, doradztwo podatkowe, doradztwo prawne, consulting. Działa w 49 krajach i ma 105 biur, w których pracuje blisko 5500 osób. W Polsce zatrudnia ponad 560 pracowników w sześciu lokalizacjach – Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.