Cel szkolenia
Szkolenie ma na celu przybliżenie i usystematyzowanie zasad, jakie pomogą nam w profesjonalnym budowaniu wizerunku podczas spotkań on-line. Dowiesz się m.in.:
- O czym należy pamiętać, kiedy nasze spotkanie, prezentacja odbywa się on-line?
- Jakie znaczenie dla odbiorców mają ustawienia kamery, wygląd prezentera, tło i cały obraz?
- Jak uniknąć podstawowych błędów? Jak zaplanować prezentację, żeby skupiała uwagę odbiorców po drugiej stronie ekranu?
- Co sprawdza się na żywo, a nie zadziała w wersji on-line?
Grupa docelowa
Każdy, kto w swojej codziennej pracy prowadzi spotkania, prezentacje on-line. Managerowie, specjaliści, trenerzy wewnętrzni, dla których prezentacja i spotkania on-line są narzędziem pracy. Każdy, kto chce poprawić, udoskonalić formę swoich prezentacji, lepiej się do nich przygotować i skuteczniej docierać do swoich odbiorców
Program
Moduł 1: Budowanie wizerunku w komunikacji on-line
1. Wideokonferencja jako forma komunikacji biznesowej online
a. Ustawienie
b. Oświetlenie
c. Tło
2. Dress Code jako narzędzie w komunikacji online
a. Psychologia koloru w komunikacji biznesowej
b. Akcesoria sprzymierzeńcem kobiety biznesu
c. Co nas wzmacnia, a co nas osłabia?
4. Zasada dobrego pierwszego wrażenia podczas komunikacji online
a. Mowa ciała
b. Komunikacja werbalna
Moduł 2: Profesjonalne prezentacje multimedialne online
Objęcie wzrokiem slajdu powinno zająć maksymalnie 3 sekundy, a przeczytanie zawartych na nim treści 7 sekund. Prezentacja multimedialna jest tylko narzędziem pomocniczym. Nie powinna zastępować tego, o czym mówi prowadzący, a tym bardziej nie powinna przyciągać uwagi na zbyt długo, odwracając ją od przemówienia prezentującego. Na co zatem zwrócić uwagę?
W trakcie warsztatu odpowiemy na wybrane pytania np.:
- Dlaczego najpierw przygotowujemy plan tego co chcemy powiedzieć, a dopiero w drugiej kolejności prezentację?
- Jakie są najczęstsze błędy w prezentacjach multimedialnych, na które koniecznie trzeba zwrócić uwagę?
- Co sprawdza się online, a niekoniecznie na żywo i odwrotnie?
- Jakie znaczenie ma struktura prezentacji i kompozycja slajdów?
- Jak dobierać elementy graficzne? Skąd je pozyskiwać?
- Dlaczego płatne szablony prezentacji i inne narzędzia niż PowePoint są niesamowicie przydatne?
- Na czym polegają zasady creative commons i jak uważać na prawa autorskie?
Spotkanie będzie skondensowaną pigułką wiedzy zaprojektowaną pod potrzeby uczestników.
Trenerzy
Agnieszka Martyna-Ross
Trener biznesu, ekspert z dziedziny Dress Code
Trener i szkoleniowiec z 13 letnim doświadczeniem w obszarze budowania wizerunku profesjonalisty na każdym etapie kariery zawodowej. Specjalizuje się w Dress Codzie biznesowym, w kontekście budowania marki osobistej. Prowadzi również warsztaty sprzedażowe dla personelu marek odzieżowych z efektywnej obsługi klienta i doradztwa personalnego. Od 27 lat jest związana z branżą mody, współpracując z takimi magazynami jak ,,Twój Styl" i ,,Elle". Autorka tekstów o budowaniu wizerunku profesjonalisty na łamach takich magazynów jak: Puls Biznesu, Benefit, HR Influencer, Business Insider, Forbes.pl
Michał Łęgowski
Dyplomowany trener biznesu (VCC), psycholog i ekonomista
Akredytowany coach PCC (ICF), profesjonalny mówca (ACS, ALB), facylitator procesu metodą IAF, ekspert SEB, wykładowca na uczelniach wyższych. Zarządza spółką szkoleniową, która współpracuje z blisko 45 trenerami w całej Polsce. Koordynuje i przygotowuje procesy szkoleniowo-rozwojowe dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Specjalizuje się w tematyce przywództwa, coachingu menadżerskiego, zarządzania zespołem, networkingu, psychologii społecznej, sprzedaży, wystąpieniach publicznych, obsłudze klienta i wszechstronnej komunikacji interpersonalnej. Regularnie występuje na konferencjach, prowadzi wykłady, wypowiada się jako ekspert w mediach, posiada liczne materiały video na YouTube. Na jednej scenie występował z takimi osobami jak Robert Cialdini, Jarosław Kuźniar, Jerzy Zientkowski, Adela Warać i prof. Jan Miodek.
Wymagania techniczne
- komputer, laptop lub ew. smartfon z dostępnem do internetu
- słuchawki, głośniki, mikrofon lub zestaw słuchawkowy
- najnowsza wersja przeglądarki Google Chrome
Spotkanie odbędzie się za pośrednictwem platformy Click Meeting. Link do udziału otrzymają Państwo od nas z wyprzedzeniem – wystarczy otworzyć go w przeglądarce, nie trzeba instalować żadnej aplikacji. Dla zapewnienia bezproblemowego przebiegu wydarzenia, prosimy o korzystanie z najaktualniejszych wersji przeglądarki Google Chrome.
Ewelina Gnatkowska
Kierownik Biura RegionalnegoProgram szkolenia