współpracuj • deleguj • rozwiązuj konflikty
Społeczna izolacja, dystans społeczny, home office - z którymi mieliśmy do czynienia w związku z pandemią koronawirusa w ostatnich dwóch latach, spowolnił i rozluźnił nasze kontakty biznesowe. Ale w dalszym ciągu potrzebny jest nam kontakt ze światem i ludźmi - bo przecież tyle się dzieje. Nabywamy nową wiedzę, zbieramy nowe doświadczenia, więc dzielmy się nimi, tak, jak mogłyśmy to robić na szkoleniach dla asystentek w ubiegłych latach.
Wymiana doświadczeń, dobre praktyki i dobra atmosfera to jak zawsze ważne punkty naszego szkolenia! Zapraszamy na dwudniowe szkolenie stacjonarne w Sopocie.
Korzyści z udziału:
- Dalszy rozwój kompetencji asystenckich
- Pogłębienie umiejętności zachowywania się w zgodzie ze sobą
- Skuteczne komunikowanie swoich postaw, opinii, uczuć
- Wzrost pewności siebie w kontaktach zawodowych i prywatnych
- Efektywne działanie w sytuacjach konfliktowych
- Poprawa komunikacji w kontaktach z przedstawicielami różnych pokoleń, niezwykle przydatna zwłaszcza na gruncie zawodowym
- Wymiana dobrych praktyk
PROGRAM SZKOLENIA
- Nabywanie asertywności – nikt nie rodzi się asertywny…, stawianie granic w kontaktach z innymi.
- Wywieranie wpływu - „Najskuteczniejsze” techniki manipulacji – i dlaczego im ulegamy…?
- Zarządzanie zmianą - Co mogę zrobić, by sprawniej przechodzić przez zmiany?
- W biznesie. Umiejętności sprzedażowe. Sedno obsługi klienta. Rola i czynny udział asystentki w procesach biznesowych firmy
- Czasem trudno jest się porozumieć – jak komunikować się międzypokoleniowo?
- Efektywna praca zdalna - mój dom idealnym miejscem pracy, techniki skutecznej komunikacji w rozproszonym zespole, prowadzenie spotkania online – jak być dobrym prezenterem
- Bezpieczny obieg dokumentów i bezpieczeństwo informacji - świadomość zagrożeń i odpowiedzialność – rola asystentki, wyciek informacji – niezamierzone błędy pracowników i świadome działania.
Prowadząca:
Renata Bolimowska
asystentka Zarządu z dwudziestoletnią praktyką w zawodzie w koncernach: BNP Dresdner Bank, Dresdner Bank, MAN Truck & Bus Polska, Festool Polska, Bilfinger HSG FM Sp. z o.o., PORR S.A., a obecnie asystentka Prezesa Polskich Linii Lotniczych LOT.
Prowadziła Biura Zarządów w środowiskach interkulturowych, współpracując z cudzo-ziemcami również spoza Europy, pełniąc praktycznie kilka funkcji jednocześnie – Executive Assistant, Personal Assistant, Supervisory Board Assistant. W Dresdner Bank – mentorka asystentek, przygotowała liczne grono adeptek tego zawodu do pełnienia funkcji asystentki. Pracując w MAN Truck& Bus Polska zajmowała również stanowisko Regional Training Manager w ramach MAN Academy w Monachium, koordynując procesy szkoleniowe w Regionie Europy Wschodniej.
Program
Formularz zgłoszeniowy