PeopleImages
Poznań, AHK
Region Poznań
Szkolenia & Warsztaty
Akademia Lidera: Zarządzanie sytuacyjne w komunikacji i budowaniu zaufania w zespole
Miejsce
Poznań, AHK
ul. Libelta 27
61-707
Posen
Polen
poznan(at)ahk.pl
Show place in map
Język spotkania
polski
1600 PLN netto - firmy członkowskie AHK Polska
1850 PLN netto - firmy nieczłonkowskie AHK Polska
Początek wydarzenia
21.11.2022 · 09:00
Koniec wydarzenia
22.11.2022 · 16:00

Nasz program oparty jest o model K. Blancharda i P. Hersey’a, który uchodzi za jeden z najlepszych modeli zarządzania zespołem na świecie. Dowiesz się jak zarządzać różnorodnymi zespołami pod kątem ich poziomu wiedzy i motywacji. Sam sprawdzisz, na ile jesteś elastyczny w sposobie zarządzania oraz nauczysz się jak przekuć tę umiejętność na codzienną komunikację i skuteczność w reakcjach, które wybierasz. Będziesz mieć okazję do praktykowania informacji zwrotnej w różnych menedżerskich sytuacjach i dostaniesz narzędzia, które będą Cię wspierać w codziennej pracy z Twoim zespołem.

 

Akademia lidera:

Moduł 1: Zarządzanie sytuacyjne w komunikacji i budowaniu zaufania w zespole (listopad 2022)

Moduł 2: Delegowanie zadań i odpowiedzialności oraz podejmowanie decyzji budujących autorytet lidera (luty 2023)

Moduł 3: Budowanie zwycięskich zespołów w oparciu o ich mocne strony wg metodologii FRIS® (kwiecień 2023)

 

Grupa docelowa

Szkolenie jest skierowane do menadżerów, liderów, kierowników działów, właścicieli firm. To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli stawiasz pierwsze kroki w kierowaniu zespołem, jeśli potrzebujesz usystematyzować swoją wiedzę w tym zakresie lub zdobyć bazę potrzebną do skutecznego zarządzania swoim zespołem.

 

Czego nauczysz się na tym szkoleniu?

  • Jak elastycznie dopasować styl zarządzania do etapu rozwoju pracownika?
  • Jak komunikować cele i oczekiwania, dawanie uznania, wyrażanie intencji i stawianie wymagań?
  • Jak stosować postawę JA OK – TY OK w trudnych rozmowach z pracownikami?
  • Jak konstruktywnie udzielać informacji zwrotnej pracownikom?
  • Jak wyrażać uznanie i doceniać codzienną pracę, aby było to motywujące dla ludzi?
  • Jak skutecznie wspierać ludzi i jednocześnie wymagać od nich realizacji zadań?

 

Program

DZIEŃ 1 |  9:00-16:00

- Jak wykorzystać model przywództwa sytuacyjnego Blancharda i Hersey’a w zarządzaniu zespołem? Praktyczna mapa nawigacji dla menedżera.

- Jak dopasować styl zarządzania do etapu rozwoju pracowników w swoim zespole?

- Jak sprawdzić, czy elastyczne zarządzanie jest skuteczne?

- Jakie zachowania i interwencje menedżerskie wspierają pracownika na różnych etapach jego rozwoju?

- Na czym polega postawa JA OK – TY OK i jak pomaga w codziennym zarządzaniu zespołem?

Jak możesz zdiagnozować swój zespół i dobrać najlepszy styl zarządzania do niego?

DZIEŃ 2 |  9:00-16:00

- Jak formułować cele adekwatnie do poziomu rozwoju pracownika?

- Jak wpływać na jego motywację wewnętrzną potrzebną do ich realizacji?

- O jakie zasady udzielania informacji zwrotnej warto zadbać, aby była zakomunikowana w konstruktywny sposób i motywowała do działania zamiast zniechęcać?

- Jakie narzędzia informacji zwrotnej stosować w zależności od etapu rozwoju pracownika?

- Jak dawać uznanie w motywujący sposób budujący zaangażowanie na przyszłość?

 

Trenerka

Marta Sosińska, ProUp Solutions

Od 15 lat jest związana z diagnozą, rozwojem i wzmacnianiem kompetencji liderskich, osobistych oraz społecznych. Jej praca to rzeczywiście jej pasja, która pochłania ją bez reszty, kiedy poprzez szkolenia, warsztaty, konsultacje jest blisko ludzi, zespołów z którymi pracuje nad ich wyzwaniami, problemami.

Wieloletnie doświadczenie w obszarze HR oraz zdobyta wiedza pozwalają jej elastycznie dostosować formę pracy do potencjału i mocnych stron uczestników szkolenia. Jest charyzmatycznym trenerem, który potrafi zaangażować uczestników i wyzwolić w nich zarówno motywację do dynamicznej pracy, ale również zaprasza do chwili zatrzymania się i refleksji, która jest ważną częścią każdego szkolenia. W swojej pracy wykorzystuje pracę z obrazem poprzez kolorowe, pełne życia flipy jak również nowe technologie np. wirtualną rzeczywistość, czy liczne aplikacje wzbogacające szkolenia online. Praktyczne casy, angażujące doświadczenia w grupach, dyskusja moderowana to tylko część metod, która towarzyszy jej przy realizacji celu w pracy z grupami.

Ukończyła podyplomowe studia z zarządzania zasobami ludzkimi, Szkołę Trenerów Biznesu oraz Szkołę Coachów. Zdobyła również tytuł Facylitatora Biznesu certyfikując się we Wszechnicy Jagiellońskiej. Jest Certyfikowanym Trenerem kwestionariusza FRIS, który umożliwia diagnozę własnego stylu myślenia i działania. Ponadto jest certyfikowanym trenerem narzędzia Reiss Motivation Profile. Praktyczne doświadczenie zdobywała pracując jako specjalista oraz HR Biznes Partner w działach personalnych kilku organizacji. Łącząc to wszystko od 10 lat spełnia się zawodowo jako Trener Biznesu, Doradca zawodowy oraz Facylitator.

Anna Zakrzewska

Anna Zakrzewska

Kształcenie Zawodowe i Ustawiczne
Poznań

Formularz zgłoszenia

Program Akademia Lidera

Moduł 2

Delegowanie zadań i odpowiedzialności oraz podejmowanie decyzji budujących autorytet lidera 

luty 2023

 

Moduł 3

Budowanie zwycięskich zespołów w oparciu o ich mocne strony wg metodologii FRIS®

kwiecień 2023