Webinarium
Sytuacja w kraju i w Europie zmienia się z dnia na dzień. Przedsiębiorstwa przechodzą teraz przez trudny i niepewny czas. Jak pokazuje analiza skutków globalnego kryzysu z lat 2007-2009, główną przyczyną upadku i bankructw tysięcy przedsiębiorstw była utrata płynności i niemożność regulowania własnych zobowiązań.
Chociaż w wielu przypadkach wyniki finansowe (analiza rachunku wyników) "na papierze" nie wyglądały najgorzej, w praktyce firmy kończyły swój żywot właśnie przez brak środków pieniężnych.
Jakie działania można zatem podjąć w praktyce, aby poprawić płynność przedsiębiorstwa?
Czy w aktualnej sytuacji można „aktywować” posiadane polisy ubezpieczeniowe? W jakim zakresie mogą one chronić przedsiębiorcę?
Aby odpowiedzieć na te (i wiele innych) pytań, przygotowaliśmy praktyczne szkolenie, którego celem jest zebranie „w jednym miejscu” i przekazanie uporządkowanych informacji i wskazówek co do możliwości działania.
W trakcie webinarium poruszymy m.in. kwestie:
- monitoringu i zarządzania warunkami finansowania
- zawieszania i renegocjacji warunków i terminów spłaty rat kredytów, rat leasingowych, czynszów oraz innych zobowiązań okresowych,
- odnawiania istniejących finansowań
- konsolidacji kredytów
- monitorowania płynności finansowej i wprowadzania mechanizmów zabezpieczających
- dostosowania modelu cen transferowych do warunków rynku
- możliwości skorzystania z polis ubezpieczeniowych (ubezpieczenia umów kredytowych i pożyczkowych, zwrot kosztów dezynfekcji biur i hal przemysłowych itp.)
- negocjowania treści nowych polis ubezpieczeniowych
i przedstawimy szereg praktycznych rozwiązań, których zastosowanie może poprawić płynność firmy i zapobiec upadkowi.
Szkolenie poprowadzą specjaliści z Olesiński i Wspólnicy oraz O&W Analytics, posiadający wieloletnie doświadczenie zarówno w doradztwie jak i w biznesie (m.in. zarządzali kwestiami finansowymi w największym polskim portalu społecznościowym oraz kierowali działem prawnym jednego z czołowych ubezpieczycieli)