Doświadczenie pandemii wymusiło zmianę podejścia do zarządzania czasem w firmach, a w wielu przypadkach przejście na pracę zdalną lub hybrydową wraz z reorganizacją harmonogramów pracy. Skłoniło to wielu ekspertów i menedżerów do odważnych dyskusji na temat pójścia o krok dalej i skrócenia tygodnia pracy, najlepiej do 32 godzin w przeciętnym czterodniowym tygodniu pracy.
Partnerem spotkania jest Déhora Polska, firma specjalizująca się w czasie! A konkretnie w czasie pracy... Dehora pomaga sprostać czoła nawet największym wyzwaniom takim jak np. nadgodziny, efektywność czy work - life balance. Podpowiada, wspiera i pomaga budować pozytywne relacje z pracownikami.
Kolejnym partnerem jest Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka, która spróbuje odpowiedzieć na pytanie, czy potencjalne zmiany to niedaleka przyszłość czy może fanaberia zamożnych firm? Czy Kodeks Pracy jest gotowy na tak radykalną zmianę?
Co przemawia za skróceniem czasu pracy i jakie będą tego konsekwencje? Czy jesteśmy gotowi na zmiany?