Jak wspierająco rozmawiać z pracownikami o realizacji celów?
Czasy pandemii pokazały liderom jednoznacznie, jak ważna jest umiejętność pracy z ludźmi, szczególnie w zdalnych i rozproszonych zespołach, gdzie nie tylko dużo trudniej przychodzi zbudować zaufanie i pielęgnować zaangażowanie ludzi, ale również umieć reagować na ich stany emocjonalne i konstruktywnie rozmawiać o nich.
To duża sztuka umieć budować w ten sposób swój liderski autorytet w zespole, stąd inteligencja emocjonalna stała się dla kadry zarządzającej jedną z najbardziej pożądanych kompetencji przyszłości. Dzięki umiejętności empatycznej, wspierającej komunikacji lidera, ludzie w zespole nie tylko chętniej realizują cele, ale też odczuwają motywującą troskę i zainteresowanie swoim samopoczuciem oraz kondycją psychofizyczą, tak ważną w dzisiejszych niespokojnych czasach.
Pytanie jednak brzmi, jak skutecznie łączyć wspieranie pracownika z egzekwowaniem od niego zadań i nastawieniem na cel? Odpowiedzią jest twarda empatia.
Zapraszamy na warsztat o codziennych wyzwaniach liderów poprowadzony w niecodziennej formule Lead Mastermind.
Wartość warsztatu:
- 4h pracy na praktycznych przykładach uczestników
- wypracowanie dobrych praktyk radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- wymiana wiedzy i doświadczeń liderów z różnych środowisk pracy
Program ramowy:
- czym jest twarda empatia w praktyce lidera?
- 6 sytuacyjnych wyzwań lidera – jak konstruktywnie reagować w trudnych sytuacjach?
- od pozycji siły do pobłażliwości - jak nie popadać w skrajne zachowania?
- jak dbać o emocjonalny dobrostan u siebie i innych?
TRENERKA
Edyta Jagodzińska-Pawluk – Menedżer, trener biznesu (doświadczenie ponad 7500h) i praktyk zarządzania. Od 6 lat razem z Dorotą Szylak współtworzy firmę ProUp Solutions – LUDZIE. ROZWÓJ. EFEKTY www.proupsolutions.pl., zajmującą się rozwojem kompetencji i postaw ludzi w firmach na różnych szczeblach w organizacji z ukierunkowaniem na efekty oraz doradztwem w obszarze wspierania procesów Change Management. Prelegentka konferencji biznesowych. Zawodowo zadaje pytania i słucha ludzi. Należy do międzynarodowego, elitarnego grona certyfikowanych coachów na poziomie master (MCC ICF). Certyfikowany trener narzędzi rozwojowych opartych o naukowe osiągnięcia, które pomagają „mierzyć” kompetencje miękkie i urealniać cele indywidualne oraz zespołowe (Competence Navigator™, FRIS®, RMP™, PCM™). Współautorka programów rozwojowych dla liderów i ich zespołów, m.in. „Motivation Team Up”, „Każdy ma potencjał”. Pisze artykuły, m.in. do „Charakterów”.