CEE Procurement and Supply Forum

Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa we współpracy z niemieckim Federalnym Stowarzyszeniem Zarządzania Łańcuchem Dostaw, Zakupów i Logistyki (BME) zaprasza serdecznie na dziewiąte CEE Procurement and Supply Forum, które odbędzie się w Krakowie. 

Jedno z największych wydarzeń niemieckiego Federalnego Stowarzyszenia Zarządzania Łańcuchem Dostaw, Zakupów i Logistyki (BME International) – CEE Procurement and Supply Forum – odbędzie się już po raz jedenasty 30 września 2025 r. Forum łączy wykłady ekspertów ds. zakupów, dyskusje, networking oraz spotkania B2B z dostawcami z krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Tegoroczna edycja zostanie wzbogacona m.in. o warsztaty i nowe informacje o trendach zakupowych.

Wszystkie firmy mogą wcześniej zapoznać się z profilami uczestników na platformie BME Matchmaking i wybrać partnerów do indywidualnych spotkań. Proces rejestracji został uproszczony, a przy braku dopasowania minimum czterech dostawców – nie ponosi się kosztów udziału.

Kupujący mogą przeprowadzić do 20 spotkań B2B w ciągu jednego dnia, rezerwując stolik indywidualny lub „Meet & Greet”. Forum to okazja do poznania strategii zakupowych firm oraz budowania relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi.

 

 

Nowa edycja CEE Forum to panele dyskusyjne i prelekcje na temat procesów zakupowych w  Europie Środkowo-Wschodniej (CEE) oraz giełda partnerów B2B, łącząca kupców z Niemiec (buyers) z dostawcami (suppliers) z Europy Środkowo-Wschodniej (ponad 10 krajów, między innymi Polska, Czechy, Litwa, Łotwa, Estonia, Węgry, itp.)  

Wydarzenie odbędzie się 14 listopada (pre-evening event) oraz 15 listopada (konferencja główna ze spotkaniami B2B) w Krakowie  w nowoczesnych przestrzeniach konferencyjnych Fabryczna 13.

Wydarzenie dedykowane jest dostawcom przemysłowym, z sektorów obróbki metalu, budowy maszyn i urządzeń, automotive itp. Wydarzenie odbywa się całkowicie w języku angielskim. 

Pierwszym krokiem w kierunku uczestnictwa jest bezpłatna rejestracja na platformie match-makingowej.  

Po założeniu konta zarejestrowani dostawcy mogą zaznaczyć wydarzenia, które ich interesują oraz otrzymują dostęp do zarejestrowanych i potwierdzonych kupców. Istnieje możliwość umówienia spotkania B2B z wybranym kupcem, jeśli potwierdzi zainteresowanie spotkaniem. 
O umówionych spotkaniach firmy zostaną poinformowane przez organizatora wydarzenia (BME). Istnieje również możliwość spotkania z kupcami podczas wydarzenia networkingowego w dniach 14.11 oraz 15.11 przy stolikach Meet & Greet bez konieczności umawiania terminu. 

Koszt uczestnictwa w Forum wynosi 395 EUR i obejmuje wszystkie punkty programu (wieczór networkingowy, konferencja, spotkania B2B oraz program towarzyszący). W przypadku udziału drugiego przedstawiciela firmy obowiązuje 20% zniżki (na drugi bilet). 

Szczegółowe informacje o wydarzeniu znajdą Państwo tutaj.

Agenda:


WIECZORNY NETWORKING – 29 WRZEŚNIA 2025 (PONIEDZIAŁEK)

19:00 Oficjalne otwarcie w Nowej Wytwórni

20:00 Kolacja networkingowa i oprowadzanie z przewodnikiem

 

Konferencja i rozmowy B2B – 30 WRZEŚNIA 2025 (WTOREK) 

08:30 Rejestracja, przerwa kawowa 
 
09:00 Przemówienie otwierające CEE Procurement & Supply Forum 2023

           Olaf Holzgrefe, BMEnet GmbH, Head of International & Affairs

           Dr. Lars Gutheil, AHK Poland, Executive Member of the Board of Management (tbc)

09:15 Wystąpienia inauguracyjne: Aktualne wyzwania i sytuacja w obszarze zakupów (tbc)

10:00 Ułatwianie współpracy biznesowej w wymagających czasach (tbc)

10:15 Widoczność potrzeb zakupowych: prezentacje firm poszukujących dostawców

11:00 Przerwa na kawę

11:30 Spotkania B2B oraz stoliki Meet & Greet

13:00 Przerwa na lunch

15:00 Sesja networkingowa dla dostawców: wymiana wiedzy i doświadczeń

18:00 Zakończenie konferencji