Logo Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa

News

Komunikaty prasowe, badania koniunkturalne, wiadomości gospodarcze - z nami łatwiej jest trzymać rękę na pulsie.
  • 6_Impuls_Marcin Ratajczak Podcast

    #6 Impuls: Inuru – drukowane światło, które przenosi innowacje do Europy

    W 6. odcinku podcastu gościem jest Marcin Ratajczak, współzałożyciel Inuru oraz laureat Polsko-Niemieckiej Nagrody Gospodarczej.

  • Razem silni w czasach globalnych przemian Aktualności

    Razem silni w czasach globalnych przemian

    W dniu 14 października Niemiecko-Polska Izba Przemysłowo-Handlowa (AHK Polska) świętowała w Warszawie 30-lecie działalności, organizując konferencję jubileuszową. Pod hasłem „30 lat AHK Polska – budowanie mostów na przyszłość” spotkali się przedstawiciele świata gospodarki, polityki i nauki, aby omówić strategie odpornej i zorientowanej na przyszłość współpracy.

  • Firma Inuru zdobywa Polsko-Niemiecką Nagrodę Gospodarczą 2025 Aktualności

    Firma Inuru zdobywa Polsko-Niemiecką Nagrodę Gospodarczą 2025

    Niemiecko-polska firma Inuru przenosi produkcję innowacyjnych technologii z Azji z powrotem do Europy. Marcin Ratajczak, założyciel Inuru, jest przekonany, że jego rozwiązania OLED zajmą trwałą i przyszłościową pozycję na rynku i będą miały znaczący wpływ na branżę.

  • AHK: Niemcy zmierzają w dobrym kierunku Aktualności

    AHK: Niemcy zmierzają w dobrym kierunku

    Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa (AHK) pozytywnie oceniła reformy ogłoszone wczoraj przez niemiecki rząd federalny. „Niemcy zmierzają w dobrym kierunku” – mówi Lars Gutheil, dyrektor generalny AHK Polska: „Gotowe do realizacji projekty transportowe będą mogły być w przyszłości szybciej wdrażane, system socjalny zostanie skorygowany, a rynek pracy zyska nowe bodźce. Niemiecki rząd pokazuje w ten sposób, że jest gotowy do poprawy ramowych warunków gospodarczych”.

  • E-commerce: Niemcy priorytetem dla polskich firm Aktualności

    E-commerce: Niemcy priorytetem dla polskich firm

    Polskie firmy prowadzące sprzedaż online coraz odważniej planują ekspansję zagraniczną, a Niemcy są zdecydowanie najczęściej wybieranym kierunkiem, jak wynika z najnowszego badania „Adyen Index: Retail Report 2025”.