Poznań, AHK
Region Poznań
Szkolenia & Warsztaty
Lider w czasach zmiany. Skuteczna komunikacja i zarządzanie stresem w oparciu o Process Communication Model®
Miejsce
Poznań, AHK
ul. Libelta 27
61-707
Posen
Polen
poznan(at)ahk.pl
Show place in map
Język spotkania
polski
firmy członkowskie AHK - 1.950 PLN + VAT
firmy nie członkowskie AHK - 2.100 PLN + VAT

*Dodatkowo płatne: indywidualna sesja z trenerem koszt 500 PLN netto
Początek wydarzenia
15.05.2024 · 09:00
Koniec wydarzenia
16.05.2024 · 17:00
rejestracja

Formularz zgłoszeniowy znajduje się na dole strony.

PCM® to narzędzie używane do rekrutacji i budowania zespołów NASA

Taibi Kahler stworzył PCM® w odpowiedzi na potrzebę agencji kosmicznej NASA. Poszukiwali oni narzędzia, które pomoże im w skutecznym doborze zespołów do kolejnych misji. Narzędzie z sukcesem znalazło zastosowanie w rekrutacji i budowaniu zespołów NASA. Wykorzystywane jest także w działaniach prowadzonych przez Biały Dom. Pozwala rozpoznawać ludzi, ich potencjały i budować zespoły pomimo różnic.

 

O SZKOLENIU:


Dla skuteczności, efektywności i satysfakcji w pracy, według badań kluczowe są trzy elementy: 

  • Efektywna/ precyzyjna komunikacja – jest powiązana ze strukturą osobowości, można ją dzisiaj dostępnymi narzędziami zadbać i wypracować na niespotykanym dotąd poziomie.
  • Potrzeby Psychologiczne – drugim fundamentalnym elementem, który wpływa na motywację jest zrozumienie i nazwanie potrzeb psychologicznych własnych i zespołu oraz umiejętność ich zaspokajania dla siebie i dla innych. Zaspokojone potrzeb psychologicznych najbardziej wpływa na motywację, sama motywacja natomiast jest już ich skutkiem.  
  • Stres – 70% porażek w projektach wynika ze stresu. Który może zaszkodzić każdemu projektowi i każdemu zespołowi. Okazuje się, że jest sekwencyjny, mierzalny i przypisany do naszej struktury osobowości. Można go zbadać i nauczyć się eliminować zarówno u siebie jak i u innych  .
     

MODUŁY SZKOLENIA

1. Skuteczna komunikacja

  • percepcja, a zatem sposób, w jaki ludzie patrzą na rzeczywistość – odnoszenie się do niej pozwala na szybsze nawiązanie relacji oraz budowanie atmosfery porozumienia;
  • ulubiony kanał komunikacji i kod komunikacji, a zatem sposób, w jaki dane osoby lubią się komunikować - użycie odpowiedniego kanału pozwala na zbudowanie efektywnej komunikacji, ponieważ rozmówca ma poczucie, że rozmowa odpowiada jego oczekiwaniom;

2. Dobra współpraca i motywacja w zespole

  • pożądane środowisko i sposób współpracy, a zatem środowisko oraz styl interakcji, w którym dane osoby funkcjonują najbardziej efektywnie – jego rozpoznanie pozwala świadomie zarządzać sposobem współpracy i interakcjami w zespole;
  • ustalenie preferencji w zakresie stylu zarządzania, pozwala ustalić jaki styl odpowiada potrzebom poszczególnych osób i najlepiej motywuje je do pracy;
  • potrzeby psychologiczne, a zatem szczególne potrzeby, których zaspokojenie jest ważne dla danej osoby i które w największym stopniu wpływają na jej motywację: osobistą oraz mają wpływ na jej odporność na stres

3. Zarządzanie stresem

  • sekwencja stresu, a zatem mechanizm, którego dana osoba będzie używać, w sytuacjach stresowych - w zmianie - to bardzo ważny element, rozpoznanie go oraz nauka zarządzania stresem stanowi wskazówkę, jak efektywnie działać w sytuacjach napięć oraz silnego dystresu (własnego oraz członków zespołu)
  • sprawdzenie, jak można podnieść własną efektywność i satysfakcję z pracy i działania

PROGRAM W 3 KROKACH:

  1. Indywidualne badanie i raport PCM® -
    przed szkoleniem otrzymasz od trenera link z instrukcją do wypełnienia kwestionariusza. Pierwszego dnia szkolenia otrzymasz swój indywidualny raport PCM®

  2. Dwudniowy warsztat Process Communication Model®
    Struktura 6 pięter osobowości
    Percepcja
    Preferowany kanał i styl komunikacji
    Potrzeby psychologiczne i motywacja własna i innych
    Sygnały stresu drivery i maski
    3 poziomy sekwencji stresu
    Plan działania w komunikacji i konfliktach

  3. Opcjonalnie: indywidualna sesja z trenerem dotycząca Twojego raportu
     



    TRENER:

Krzysztof Kasperuk - CEO Panheri, konsultant systemowy, mentor Leadershipu, coach i trener. Praktyk Analizy Transakcyjnej, Certyfikowany trener PCM®. Specjalizacje:

  • Leadership
  • Zarządzanie potencjałami
  • Zarządzanie zmianą
  • Komunikacja i wywieranie wpływu
  • Wystąpienia publiczne
  • Sprzedaż i zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie w kryzysie i stres
  • Analiza transakcyjna w biznesie
  • Psychometria
     

    WARUNKI UDZIAŁU:

Cena zawiera:

  • 2 dni warsztatu
  • raport PCM
  • materiały szkoleniowe
  • wydrukowany raport
  • lunch oraz przerwy kawowe

*Dodatkowo płatne: indywidualna sesja z trenerem koszt 500 PLN netto

Uwaga! Bezkosztowa rezygnacja wyłącznie pisemnie do dnia 02.05.2024. Po tym terminie obciążymy Państwa pełnymi kosztami uczestnictwa. Do dn. 02.05.2024 uczestnicy otrzymają pisemne potwierdzenie udziału w szkoleniu i informacje organizacyjne. AHK Polska zastrzega sobie prawo do zmian w programie szkolenia lub zmiany terminu.
 

Anna Zakrzewska

Anna Zakrzewska

Kształcenie Zawodowe i Ustawiczne
Poznań

Program szkolenia

Zgłoszenie_PCM_15-16.05.2024

Speaker

Krzysztof Kasperuk

CEO Panheri, konsultant systemowy, mentor Leadershipu, coach i trener. Praktyk Analizy Transakcyjnej, Certyfikowany trener PCM®.