kwi 11 do kwi 12

Wrocław, Sprawny sekretariat – nowe spojrzenie na skuteczność, zadania i rolę asystentki w firmie.

Miejsce

Wrocław, AHK

Pl. Solny 20
50-063 Wrocław
Polska

szczegóły
Początek wydarzenia
11.04.2019 | 09:00
Koniec wydarzenia
12.04.2019 | 16:00
Cena
Firma członkowska AHK Polska (1450 PLN) + 23% VAT

Firma nie-członkowska AHK Polska (1850 PLN) + 23% VAT
Język spotkania
Polski
rejestracja

Wstęp wyłącznie po przesłaniu formularza zgłoszeniowego i otrzymaniu potwierdzenia uczestnictwa.

Ilość miejsc jest ograniczona.

Formularz zgłoszeniowy prosimy przesyłać do 01.04.2019 r. na adres bausbiter(at)ahk.pl

Cel szkolenia:

Celem treningu jest wzmocnienie kompetencji metodycznych i osobowościowych osób pełniących funkcje asystenckie w przedsiębiorstwach. W trakcie szkolenia uczestnicy rozwijają swoje dotychczasowe umiejętności zawodowe w oparciu o znane i nowe narzędzia pracy, zdobywają wiedzę teoretyczną i praktyczną o zasadach skutecznej komunikacji osobistej, pisemnej oraz telefonicznej, trenują autoprezentację, poznają zasady tworzenia i prowadzenia wystąpień publicznych, otrzymują kompendium informacji o skutecznym zarządzaniu czasem i efektywnym egzekwowaniu realizacji zadań.

Program obejmuje zapoznanie się z głównymi obszarami zarządzania przedsiębiorstwem: marketing, finanse, HR jak również elementy związane z budowaniem wizerunku, zasadami savoir vivre i zachowaniem bezpieczeństwa informacji. Szkolenie adresowane jest do Asystentek i Asystentów kadry zarządzającej przedsiębiorstw.

Trener:

Małgorzata Jedynak, z wykształcenia jest socjologiem, prowadzi firmę rekrutacyjno-szkoleniowo-doradczą BE 4 TEAM, od 2005 roku jest certyfikowanym trenerem Insights Discovery. Jest współautorką publikacji „Kompetencje a sukces zarządzania organizacją” (red. S.Witkowski, T.Listwan), autorką opracowań z dziedziny HR. Posiada siedmioletnie doświadczenie praktyczne na stanowisku Asystentki Zarządu.

Pliki do pobrania

Formularz zgłoszeniowy

Program

Powrót do listy