lis 16

Warszawa, Social Selling - nowe szanse i możliwości w sprzedaży

Zakres i cel szkolenia:
• Wskazanie najbardziej interesujących i obiecujących obszarów do rozwoju sprzedaży w najbliższych latach
• Zrozumienie jak zmienił się proces zakupowy w B2B i jak najlepiej odpowiedzieć na te zmiany
• Poznanie mechanizmów i modeli niezbędnych do zbudowania planu skutecznych działań wspierających sprzedaż
• Poszerzenie definicji i myślenia o Social Selling, czyli wyjście poza LinkedIn
• Wskazanie najlepszych praktyk i narzędzi ułatwiających roz-poczęcie działań i wdrożenie programu w organizacji
• Przekazanie wiedzy i inspiracji na bazie własnych przykładów oraz najlepsze praktyki ze świata
• Wypracowanie odpowiedzi i rozwiązań konkretnych wyzwań stojących obecnie przed uczestnikami warsztatów

Grupa docelowa:
• Dyrektorzy sprzedaży i marketingu odpowiedzialni za rozwój działów sprzedaży i rozwoju biznesu
• Managerowie, konsultanci, handlowcy

Metody realizacji:
Warsztaty będą realizowane w oparciu o wykłady oraz pracę indywidualną w trakcie ćwiczeń. Uczestnicy otrzymają wszystkie materiały i moduły do pracy indywidualnej. Prezentowane będą także przykłady własnych realizacji i efektów pracy.

Program szkolenia

1. Jak zwiększyć siły sprzedaży
• Sprzedaż dziś i jutro
o Zerowy Moment Prawdy i proces zakupowy klienta w B2B
o Jak poradzić sobie ze zmiennością, niepewnością i kompleksowością w procesach decyzyjnych klientów
• Social Selling = zasięg + wpływ
• Gdzie i jak szukają dzisiaj kupujący w B2B?
• Mocne wyjście z Social Selling poza LinkedIn
o Content marketing
o Networking
o Aktywności w mediach społecznościowych
o Media tradycyjne
 • 4 obszary, które najlepsze zespoły sprzedażowe robią inaczej i dzięki którym osiągają ponadprzeciętne wyniki

2. Przykłady wdrożeń w organizacjach – Polska i Europa

3. Większa widoczność i wpływ – Social Selling Index na LinkedIn
• Główne aktywności, które mają wpływ na SSI
i. Budowanie wizerunku eksperta
ii. Docieranie do właściwych ludzi
iii. Dzielenie się wiedzą i inspiracjami
iv. Budowanie długotrwałych relacji i rozwój sieci kontaktów
• LinkedIn Thought Leadership – najlepsze praktyki, tematy i treści. Jak najlepiej dzielić się wiedzą i budo-wać zasięg na portalu

4. Widoczny i wpływowy ekspert – marka osobista w sprzedaży
• Co zrobić, żeby stać się widocznym ekspertem?
• Znajdź swój czasownik – wyróżnienie na rynku
• Modele aktywności i publikacji w mediach społecznościowych: 90-9-1 i 4-1-1
• Jak przygotować plan publikacji na 12 miesięcy?
• Przykłady na bazie własnych projektów – czyli co zrobiliśmy, jakie osiągnęliśmy efekty i czego musimy unikać w przyszłości

Trener

Piotr Grządziel / Top Personal Branding
Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania personal branding i social selling. Od 15 lat skutecznie łączy marketing, komunikację i sprzedaż, realizując projekty dla Orange, Aviva, Lion’s Bank, Hapag-Lloyd, Mars, Coca-Cola, Heineken, Bridgestone i Enea. Twórca autorskiej metody Top Personal Branding, na bazie której pracuje z liderami w organizacjach, pomagając im zbudować silne, wyróżniające się i skuteczne marki osobiste. Certyfikowany trener persolog®/DISK na bazie których korzysta z narzędzi ułatwiających sprzedaż i podnoszących jakość obsługi klienta.
• autor metody Top Personal Branding
• praca nad markami osobistymi i marketingiem dla czołowych liderów i organizacji w Polsce i za granicą
• 10+ lat doświadczeń na światowym poziomie w działach marketingu i komunikacji
• certyfikowany trener persolog®, Wyjątkowy Nauczyciel, prelegent licznych konferencji w Polsce i za granicą
• lider sprzedaży i nowych rozwiązań w marketingu >> czytaj więcej

Pliki do pobrania

Program szkolenia

Zgłoszenie

Powrót do listy