NYX Hotel Warsaw
Szkolenia & Warsztaty
Social Networking
Warszawa: Krajowy System e-Faktur - jak przygotować się do wdrożenia?
Miejsce
NYX Hotel Warsaw
Leonardo Hotels Poland
ul. Chmielna 71
00-801
Warszawa
Polska
https://www.nyx-hotels.com/warsaw
Show place in map
Język spotkania
polski
udział bezpłatny
Początek wydarzenia
15.02.2024 · 10:00
Koniec wydarzenia
15.02.2024 · 12:30

Śniadanie tematyczne z CRIDO i COMARCH

Krajowy System e-Faktur (KSeF) stanie się obligatoryjnym narzędziem do wystawiania, przechowywania, przesyłania oraz odbierania faktur dla przedsiębiorców. W związku z nową decyzją Ministra Finansów z piątku 19.01.2024 r. dokładny termin obowiązywania tych przepisów nie jest jednoznacznie wskazany. Nie stanie się to wcześniej niż 1 stycznia 2025 r. Zachęcamy jednak do uczestnictwa w spotkaniu, gdyż wdrożenie KSeF to projekt wielowątkowy, skomplikowany i wymagający zaangażowania różnych zespołów w organizacji – nie tylko IT czy księgowości.

 

Korzystanie z KSeF to dla przedsiębiorców wyzwanie, ale także szansa na zrewidowanie i optymalizację wielu procesów i obiegu faktur w organizacji.

Proces wdrożenia Krajowego Systemy e-Faktur, w zależności od wielkości organizacji, może potrwać nawet kilkanaście miesięcy, dlatego jeśli nie zaczęli Państwo tego procesu w swoich firmach, zachęcamy do rozpoczęcia go jak najszybciej.

Serdecznie zapraszamy na śniadanie tematyczne, na którym eksperci firmy doradczej CRIDO oraz Comarch omówią KSeF oraz podzielą się cennymi wskazówkami, jak skutecznie i efektywnie wdrożyć go w organizacji i na co zwrócić uwagę podczas implementacji.

AGENDA:

09:30 - zapraszamy do rejestracji i na śniadanie

10:00-11:00      KSeF - jak przygotować się do wdrożenia od strony podatkowo-biznesowej (CRIDO)

  • Co dalej z KSeF w kontekście najnowszych decyzji Ministra Finansów?
  • Główne wyzwania podatkowe
  • Schema - mapowanie faktur oraz przygotowanie do projektu wdrożeniowego
  • Obszary analizy biznesowej
  • Wpływ KSeF na procesy sprzedaży i zakupów

11:00-12:00     KSeF jako początek digitalizacji procesów biznesowych (COMARCH)

  • Digitalizacja procesów biznesowych i zmiany prawne w zakresie wymiany dokumentów  - spojrzenie globalne.
  • Wyzwania przy wdrażaniu KSeF – praktyczne podejście do wdrażania.
  • Od czego zacząć przy wdrażaniu KSEF?

Z tego wystąpienia dowiecie się Państwo, jak wygląda w praktyce wdrożenie KSeF w organizacjach – jakie wyzwania i problemy spotykamy w prowadzeniu takich projektów. Dodatkowo pokażemy szerszą perspektywę zmian prawnych w Europie i na świecie w zakresie wymiany danych oraz jakie powoduje to konsekwencje dla biznesu.

12.00 - 12.30  - czas na networking i rozmowy 1:1 z ekspertami


Nie przegap tej szansy na zdobycie cennego know-how! Zarezerwuj swoje miejsce już dziś!

REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację do dnia 12.02.2024 poprzez LINK: 
https://ahk.pl/pl/wydarzenia/krajowy-system-e-faktur-crido-comarch

Zapraszamy na śniadanie i do rejestracji od 9:30 !

Partnerzy

Speaker

Michał Kacperek

Michał Kacperek Comarch EDI and E-Invoicing, IT and Legal Consultant jest absolwentem prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Uniwersytetu w Hamburgu, a także posiada tytuł magistra prawa i biznesu Bucerius Law School w Hamburgu. Od kilku lat pracuje jako konsultant międzynarodowych projektów IT w Comarch. Zajmuje się tematyką elektronicznej wymiany danych (EDI) w tym elektronicznego fakturowania w Comarch. Doradza przede wszystkim firmom z regionu DACH w kwestiach cyfryzacji dokumentów i procesów (m.in. EDI, E-Invoicing, AP Automation, OCR).

Tomasz Loose

Tomasz jest partnerem zarządzającym zespołem doradztwa biznesowego i technologicznego w CRIDO. Jest ekspertem z zakresu strategii biznesowych i budowania wartości firmy. Prowadzi projekty, których celem jest optymalizacja wyników biznesowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii oraz zarządzaniu dużymi organizacjami. W czasie swojej kariery zawodowej był zaangażowany w wiele transakcji związanych z nabyciem, sprzedażą oraz łączeniem przedsiębiorstw, reorganizacjami kanałów dystrybucji oraz projektami restrukturyzacyjnymi. Zarządzał organizacjami sprzedażowymi i marketingowymi oraz sieciami dystrybucji w kilkudziesięciu krajach w Europie Środkowo-Wschodniej, w Afryce oraz na Bliskim Wschodzie. Tomasz posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu biznesem – przez prawie 15 lat był Członkiem Zarządu lub Rady Nadzorczej w spółkach holenderskiego koncernu AkzoNobel w Polsce, Rosji, na Węgrzech, w Skandynawii, w ZEA oraz w RPA. Pełnił również rolę Kontrolera Finansowego w International Paper, zaś karierę zawodową zaczynał w KPMG. Tomasz posiada kwalifikacje ACCA.

Maciej Dybaś

Maciej jest partnerem w zespole podatków pośrednich w CRIDO. Jest ekspertem w zakresie podatku VAT, który doradza polskim i zagranicznym podmiotom z kluczowych sektorów gospodarki, w szczególności firmom posiadającym ograniczone prawo do odliczenia VAT. Realizował projekty związane z analizą poprawności stawek VAT, stosowanych przez przedsiębiorców, w szczególności w branży retail oraz pozwalające na zwiększenie efektywności procesów podatkowych, takich jak na przykład: wdrożenie tzw. Współczynnika Struktury Sprzedaży, czy też odzyskanie podatku nadpłaconego w przeszłości. W ramach prowadzonej praktyki, łączy kompetencje doradztwa podatkowego z doradztwem regulacyjnym, a także doradztwem w zakresie VAT przy złożonych transakcjach fuzji i przejęć. Z branżą doradczą jest związany już od kilkunastu lat. Pracował m.in. w firmach z tzw. Wielkiej Czwórki. Posiada uprawnienia doradcy podatkowego.