Usługi targowe

Targi i wystawy odgrywają w na rynku niemieckim zdecydowanie większą rolę niż w Polsce.

Są doskonałą okazją do nawiązania nowych i podtrzymania istniejących kontaktów biznesowych oraz do prezentacji produktów przed szeroką publicznością. Niemcy to światowy lider w organizacji targów, przyciągający co roku ponad 200 tysięcy wystawców i kilkanaście milionów odwiedzających z całego świata. Niemieccy przedsiębiorcy uważają targi i wystawy za drugi najważniejszy instrument marketingu (po posiadaniu własnej strony internetowej). AHK Polska wspiera wystąpienia polskich firm na targach w Niemczech. Zapewniamy doradztwo i profesjonalny serwis na każdym etapie związanym z prezentacją Waszej firmy.

Oferujemy pomoc w:

Wybór odpowiedniej imprezy targowej

Nasi eksperci posiadają dobry przegląd imprez wystawienniczych w Niemczech. Doradzimy wybór odpowiedniej imprezy, powiemy, gdzie uczestnictwo się opłaca.

Obsługa formalności

Zgłoszenie na targi, wpisy do katalogu czy zamówienie przyłączy technicznych – to wszystko zrealizujemy z organizatorem w Waszym imieniu.

Budowa stoisk targowych

Dzięki współpracy z różnymi wykonawcami jesteśmy w stanie zaoferować zarówno stoiska systemowe (OCTANORM, MAXIMA) jak i indywidualne, wg. gotowego projektu klienta lub zaprojektowane wg. jego wytycznych. Poza tym oferujemy wydruki grafiki oraz kompletne wyposażenie stoiska w meble i sprzęt multimedialny.

Koncepcje stoisk opracowujemy wg życzeń klienta, uwzględniając jego corporate design oraz inne wytyczne. Towarzyszymy klientowi na etapie montażu stoiska i zapewniamy serwis techniczny w trakcie targów. Nasze usługi się opłacają! Jesteśmy w stanie zaoferować bardzo dobrą jakość w rozsądnej cenie.

Tłumaczenia i przygotowanie materiałów reklamowych

Oferujemy wsparcie przy tłumaczeniu na język niemiecki materiałów informacyjnych (broszury, ulotki), a posiadając dobre kontakty z drukarniami i innymi firmami reklamowymi, jesteśmy w stanie zatroszczyć się też o korzystne cenowo i terminowe wydruki, jak też o przygotowanie innych materiałów promocyjnych, np. gadżetów firmowych.