Praca

AHK Polska pomoże Ci znaleźć odpowiednie oferty pracy. Jesteś we właściwym miejscu.

Prowadzimy rekrutacje dla wielu firm z Polski i Niemiec.

Aktualne oferty pracy:

Przedstawiciel techniczno-handlowy

Nasz Klient to prężnie rozwijająca się niemiecka firma produkująca maszyny pakujące. Od 1958 r. firma jest obecna na globalnym rynku. Obecnie poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:

Przedstawiciela techniczno-handlowego
(miejsce pracy: na terenie całej Polski)

Wymagania:
• Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane: mechanika i budowa maszyn lub technologia    żywności)
• Mile widziane doświadczenie w obszarze maszyn pakujących.
• Mile widziane doświadczenie w obszarze pakowania próżniowego
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
• Bardzo dobra znajomość MS Office oraz mile widziana znajomość SAGE (ERP)
• Umiejętność pracy w zespole
• Zorientowanie na klienta oraz samodzielny styl pracy

Obowiązki:
• Pozyskiwanie nowych klientów oraz opieka nad klientem w obszarze maszyn pakujących
• Samodzielne przygotowywanie ofert
• Monitorowanie zamówień klienta oraz odbioru maszyn u klienta
• Współpraca z międzynarodowymi klientami
• Organizacja spotkań z klientami (w siedzibie firmy oraz u klienta)
• Gotowość do podróży służbowych
• Uczestnictwo w targach regionalnych oraz międzynarodowych

Oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Niezbędne narzędzia do pracy
• Możliwość rozwoju
• Kompleksowe wdrożenie do pracy i szkolenia zagraniczne

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji w języku angielskim lub niemieckim na adres: aplikacja(at)ahk.pl z powołaniem się na numer referencyjny OF/DS/PTH/0611/2017. Prosimy o dopisanie następującej klauzulil: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2016r., poz. 922).”

Dyrektor oddziału

Nasz Klient to niemiecka firma z tradycjami odnosząca międzynarodowe sukcesy w branży systemów do zarządzania pralnią oraz wynajmu wysokiej jakości tekstyliów do hoteli, restauracji, centrów odnowy biologicznej i parków rozrywki. Firma obsługuje rynek północnoeuropejski z oddziałami w Holandii, Belgii, Niemczech i Polsce. Obecnie poszukujemy dla naszego klienta kandydata/kandydatki na stanowisko:

Dyrektor oddziału
(miejsce pracy: Kraków)

Wymagania:
 Doświadczenie w sprzedaży oraz marketingu
 Kompetencje przedsiębiorcze oraz analityczne
 Zdolność myślenia strategicznego i ekonomicznego
 Odpowiedzialność w działaniu
 Umiejętność wyszukania, kształcenia oraz rozwoju personelu
 Znajomość języka niemieckiego (język angielski również mile widziany), język ojczysty-polski
 Dogodnym miejscem zamieszkania byłby Kraków i okolice, gdyż w tym rejonie znajduje się siedziba firmy
 Umiejętność swobodnej wypowiedzi oraz prezentacji przed dyrektorami hoteli/spółek handlowych

Obowiązki:
 Zarządzanie oddziałem
 Organizacja pracy przedstawicieli handlowych
 Zapewnienie dobrej obsługi klienta i wzrostu sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych klientów
 Dokumentacja działań sprzedażowych w systemie CRM
 Regularne raporty dla dyrektora zarządzającego (telefonicznie, na piśmie i osobiście)

Oferujemy:
 Wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników w pracy
 Dodatek do pensji z okazji Świąt Bożego Narodzenia, urlopu, jak i inne świadczenia socjalne
 Samochód służbowy, również do użytku prywatnego
 Wszystkie wymagane narzędzia pracy: firmowa karta kredytowa, karta paliwowa, I-Phone, laptop itp.  Intensywny okres wdrożeniowy, poznanie firmy, a także wszelkie niezbędne wsparcie
 Krótkie procedury podejmowania decyzji

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji w języku angielskim lub niemieckim na adres: aplikacja(at)ahk.pl z powołaniem się na numer referencyjny EBE/DS/DO/1604/2018.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2016r., poz. 922).”

Inżynier sprzedaży - Polska Zachodnia

Nasz Klient to jeden z wiodących producentów uszczelek dla przemysłu maszynowego, branży inżynieryjnej i budowlanej oraz przetwórstwa przemysłowego. Międzynarodowa firma z siedzibą w Niemczech zatrudnia na całym świecie ponad 1 400 pracowników. Obecnie poszukuje osoby na stanowisko:

Inżynier sprzedaży - Polska Zachodnia (województwo Wielkopolskie)

Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie uzyskanie wzrostu sprzedaży przy utrzymaniu jej rentowności na obsługiwanym obszarze. Do obowiązków kandydata będzie należało także aktywne pozycjonowanie i specyfikacja produktów w ramach sprzedaży bezpośredniej i pośredniej.

Wymagania:
• Co najmniej 3-letnie doświadczenie w sprzedaży komponentów przemysłowych
• Licencjat z inżynierii mechanicznej
• Biegły angielski
• Ustrukturyzowany, zorientowany na cel i niezależny styl pracy
• Działanie zorientowane na klienta oraz terminowość przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości • Wysoki poziom zaangażowania oraz chęć podróżowania
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne

Obowiązki:
• Odpowiedzialność za budżet w obsługiwanym przez siebie regionie sprzedaży
• Obsługa klienta w obszarze handlowym i technicznym świadczona dla obecnych i nowych klientów, obejmująca również regularne wizyty u klientów
• Obserwacja i analiza trendów rynkowych oraz potrzeb klientów, uwzględniająca produkty, segmenty rynku, jak również budżet
• Tworzenie i osiąganie miesięcznych raportów sprzedaży, prognoz i działań, a także zapisywanie danych w firmowym systemie CRM
• Pozyskiwanie nowych klientów oraz osiąganie ustalonych wyników sprzedaży, jak również dbanie o relacje biznesowe z obecnymi kontrahentami (klienci MRO, OEM i klienci projektowi)
• Ciągłe doskonalenie produktów firmy i aplikacji, a także poszerzanie wiedzy nt. potrzeb klientów i strategii konkurencji
• Ścisła współpraca z działem projektowym i rozwoju oraz managerami projektów na etapie ofertowania i wdrażania projektu

Oferujemy:
• Ciekawą i interesującą pracę w środowisku międzynarodowym
• Płaską strukturę zarządzania, dużą decyzyjność i dynamikę pracy
• Profesjonalny i doświadczony zespół

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji w języku angielskim wraz z oczekiwanym wynagrodzeniem i najwcześniejszym terminem rozpoczęcia pracy na adres: aplikacja(at)ahk.pl, z powołaniem się na numer referencyjny EBE/SV/IS/2304/2018.
 Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)”

Korespondent

Germany Trade & Invest jest spółką wsparcia gospodarczego Rządu Federalnego Niemiec. Oferuje krajowym i zagranicznym firmom informacje oraz doradztwo w celu umocnienia eksportu i zwiększenia atrakcyjności inwestycyjnej Niemiec. We współpracy z AHK Polska poszukujemy wykwalifikowanych i zmotywowanych pracowników, którzy pomogą nam osiągnąć ambitne i wyznaczone przez nas cele.
Obecnie poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

Korespondent
(miejsce pracy: Warszawa)

Obowiązki:
• przygotowanie informacji i raportów gospodarczych o Polsce
• wykłady i briefingi na tematy gospodarcze w Polsce
• współpraca z firmami i partnerami Germany Trade & Invest w Polsce
• udział w kongresach, seminariach i wydarzeniach o tematyce gospodarczej (ewentualnie połączonych z wyjazdami służbowymi)
• reprezentacja Germany Trade & Invest w Polsce oraz prowadzenie warszawskiego biura spółki (łącznie z kwestiami administracyjnymi, we współpracy z AHK Polska)
• zarządzanie pracą zespołu

Profil kandydata:
• ukończone studia wyższe (tytuł magistra lub równorzędny), preferowane kierunki ekonomiczne, ekonomiczno-polityczne lub pokrewne
• mile widziane pierwsze doświadczenia zawodowe
• wiedza z zakresu redagowania/publicystyki
• dobre umiejętności analityczne i dziennikarskie
• doświadczenie w obserwacji trendów rynkowych i przygotowywaniu raportów rynkowych
• dobra znajomość zagadnień z dziedziny makroekonomii oraz gospodarki międzynarodowej
• biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, co najmniej dobra znajomość języka polskiego i angielskiego
• komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
• motywacja, niezawodność i odporność na stres
• komunikatywność oraz umiejętność prowadzenia prezentacji i wystąpień publicznych

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji w języku niemieckim na adres: aplikacja(at)ahk.pl z powołaniem się na numer referencyjny EBE/SV/KS/0905/2018.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2016r., poz. 922).”

Praktyki w AHK Polska

Doradztwo Personalne

Miejsce: Warszawa

Aplikacje prosimy składać do: 31.03.2018

Ogłoszenie

Doradztwo Rynkowe

Miejsce: Warszawa

Aplikacje prosimy składać do: 31.03.2018

Ogłoszenie

Kształcenie zawodowe i ustawiczne

Miejsce: Warszawa

Aplikacje prosimy składać do:  31.03.2018

Ogłoszenie

Biuro Niemieckiej Turystyki

Miejsce: Warszawa

Aplikacje prosimy składać do: 31.03.2018

Ogłoszenie

Public Relations

Miejsce: Warszawa

Aplikacje prosimy składać do: 31.03.2018

Ogłoszenie

Event Management

Miejsce: Warszawa

Aplikacje prosimy składać do: 31.03.2018

Ogłoszenie

Zarządzanie Projektami

Miejsce: Warszawa

Aplikacje prosimy składać do: 31.03.2018

Ogłoszenie