Komisja ds. mediów i komunikacji

Pod koniec 2013r. powołana została do życia Komisja ds. mediów. Komisja jest ciałem o charakterze doradczym izby i ma na celu zidentyfikowanie i wypracowanie wskazań odnośnie poszerzenia wiedzy o działaniach AHK Polska za pośrednictwem mediów ogólnopolskich i regionalnych.

Dziedziny, bez których żadna firma w dzisiejszych czasach nie może się obejść to media i komunikacja. Zapraszamy Państwa do współpracy w ramach komisji fachowej dedykowanej tej tematyce. Planujemy wziąć pod lupę światowe trendy w marketingu online, strategie sponsoringowe, kampanie promocyjne marki. Chcielibyśmy zaprosić Państwa do dyskusji i wymiany opinii na ten temat. Jesteśmy otwarci na Państwa sugestie i propozycje, a celem do którego dążymy jest wymiana doświadczeń i praktyk pomiędzy specjalistami z branży medialnej i telekomunikacyjnej oraz pozyskanie wiedzy i poznanie nowych trendów w wymienionych branżach z kraju i za granicy. 

 

Kalendarz komisji

09.12.2016

Warszawa, Sharing economy - czy najbardziej perspektywiczny trend ekonomiczny świata zmienia "zasady gry" także w klasycznym biznesie?

Zapraszamy do udziału w nieodpłatnym spotkaniu: Sharing economy - czy najbardziej perspektywiczny trend ekonomiczny świata zmienia "zasady... więcej

30.11.2015 - Warszawa

Warszawa, Spotkanie Komisji ds. mediów i komunikacji: Dlaczego PR ma zły wizerunek?

Komisja ds. mediów i komunikacji serdecznie zaprasza na spotkanie z prof. dr hab. Jerzym Olędzkim, Kierownikiem Zakładu Komunikacji Społecznej i... więcej

Kontakt

Agnieszka Ozubko

Government Affairs

+48 22 53 10 547
+48 22 53 10 600
Napisz e-mail